Stage lopen

Stage lopen kan op de Maurice Maeterlinckschool in Delft. Wij vinden voldoende kennis en zorg voor onze leerlingen in de toekomst erg belangrijk. Daarom zijn stagiairs en stagiaires heel welkom!

Op de Maurice Maeterlinckschool in Delft kun je stage lopen. Dit kan ook bij een van de andere scholen binnen Resonans. We zorgen voor uitstekende begeleiding. We hebben afspraken met verschillende opleidingsinstituten over de stagemogelijkheden.

Persoonlijk meesterschap

Werken bij de Maurice Maeterlinckschool is speciaal, omdat wij een enthousiast team hebben van leerkrachten, onderwijsbegeleiders en onderwijsassistenten die onze leerlingen met een (ernstige) meervoudige beperking begeleiden naar maximale zelfstandigheid. Onze medewerkers zijn professionals. Zij zijn voorlopers in hun vakgebied en vormen een team met veel expertise. Die dragen zij ook graag over op nieuw talent.

Stage lopen op de Maurice Maeterlinkschool?

Wil je bij ons een stage doen? Stuur dan een verzoek per e-mail naar: cvandenheuvel@resonansonderwijs.nl. Corinne van den Heuvel is afdelingsdirecteur van de afdeling so.