Werken bij de Maurice Maeterlinckschool is speciaal

Werken bij de Maurice Maeterlinckschool is speciaal, omdat wij een enthousiast team hebben van leerkrachten, onderwijsbegeleiders en onderwijsassistenten die onze leerlingen met een (ernstige) meervoudige beperking begeleiden naar maximale zelfstandigheid.

‘Persoonlijk meesterschap’ is onze kernwaarde, die symbool staat voor onze medewerkers die professionele ruimte krijgen en verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen ontwikkeling. Zij zijn voorlopers in hun vakgebied en vormen een team met veel expertise. Zij halen het beste uit onze leerlingen, samen met ouders en een team van deskundigen. Dat maakt werken op de Maurice Maeterlinkschool speciaal!

Continue ontwikkeling

Want in het speciaal onderwijs volgen de kinderen geen standaard curves of gemiddelden. Daarom krijg je bij ons ook de ruimte om dingen anders te doen. We zoeken mensen die buiten de lijntjes durven te kleuren. Professionals die willen blijven leren zodat ze optimaal bij kunnen dragen aan de ontwikkeling van hun leerlingen en collega’s.

Open cultuur

We bieden jou een interessante werkomgeving, met een open cultuur en veel mogelijkheden voor professionele en persoonlijke ontwikkeling. Onze kinderen zijn bijzonder, geen dag is hetzelfde. Wil jij echt iets bijdragen aan hun leven en ben je bevoegd om te werken met deze prachtige doelgroep? Kijk dan welke vacature aansluit op jouw talenten. De Maurice Maeterlinckschool maakt onderdeel uit van Resonans speciaal onderwijs.